Monday, June 8, 2015

suve algus, vist

sain ka lõpuks sinnamaale, et suvelillepeenrad on valmis ja aiamaa-jupike kaevatud. nii kiiret kevadet pole mul veel siin majas olnud. koduväliselt jube palju tegemist ja siis oli Herr Abikaasa nädala sees kodus, mis lööb tavapärase rutiini segamini ja aiatöö on viimane asi, millele mõelda. küüliku sissekolimine võttis ka omajagu aega. ja laste võimlemispidu.
mis mul siis on: gladioole igat värvi (mingi nädala aega vedelesid kausis leos, mitte ei tahtnud juuri alla võtta), astreid veidi, levkoid (sai pandud kirjude pakist kasvuhoonesse ette kasvama seemnest, eile istutasin välja, eks näis, mis tuleb) ja siis loomulikult kiviktaimla kidid, mis end loodetavast varsti suuremaks ajavad (sai teised alles sügisel ostetud). amplitaimed sel aastal ei lähe, aru ma ei saa, mis viga. praegu on vähemasti võõrasemad täis-õiteilus :) mis ma nende asemele panen, ei tea...
kasvuhoones on kurgid, tomatid ja paparika end kenasti sisse seadnud, loodan varsti kurki saada. banaanitomati ostsin ka, kõlas naljakalt, hiljem netist vaadates selgus, et ilusad piklikud viljad peaksid tulema :) rukkola, salat, spinat, till on nagu mets juba - lõikan aga salatiks, basiilikut ja peterselli saab vast nädala pärast näpistama hakata :)
ma sel aastal veel muru niitnud polegi, aga paari päeva pärast tuleb masin kurjaks ajada, sest Herr Abikaasa tuleb alles jaanikuks ja kui ma seni lasen olla, siis tõesti võib laulda: Jaanipäevaks kõrgeks kasvand rohi...

No comments:

Post a Comment